گفته بودم چو بیایی
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من ؟
گفتم: خدایا تنهاترینم گفت: بیشتر از من ؟
گفتم :خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم خدایا اینقدر نگو من گفت: من تو ام تو من
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت 19:47 توسط Hadi
|
..... نگو طفلی، دل سپرده