35

نمیدانم چرا بیمارم امشب
سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته می گفت
پریشان از فراق یارم امشب .


دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست .


34

نقــاش خــــوبی نــــبودم...
..
اما
..
ايــن روزها...
..
به لطـف تــــــــــو...
..
انـــتظار را
..
ديـــدنی ميكــشـم.

حکایت دل

بگذر از نی من حکایت می کنم                   از جدایی ها شکایت می کنم

نی کجا این نکته ها آموخته                        نی کجا داند که نیستان سوخته

بشنو از من، بهترین راوی منم                     راست خواهی هم نی و هم نی زنم

نشنو از نی، نی حصاری بیش نیست           بشنو از دل، دل حریم دلبری است

نی چو سوزد خاک و خاکستر شود               دل چو سوزد خانۀ دلبر شود.

33

باران کـه میبـارد...... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود..... راه می افـتم ... بـدونِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....آسمـان گـریـه .

  هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم.

گفته بودم چو بیایی

      گفتم: خدایا از همه دلگیرم                    گفت: حتی از من؟      

      گفتم خدایا دلم را ربودند                       گفت: پیش از من؟

      گفتم خدایا چقدر دوری                         گفت: تو یا من ؟

      گفتم: خدایا تنهاترینم                           گفت: بیشتر از من ؟

      گفتم :خدایا کمک خواستم                    گفت: از غیر من؟

      گفتم خدایا دوستت دارم                       گفت: بیش از من؟

      گفتم خدایا اینقدر نگو من                      گفت: من تو ام تو من

چاره ای کن..

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .


وقتی  دلتنگ میشوم  تو را در میان اشکهایم می بینم ولی اشکهایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند ..........